dinsdag 22 januari 2008

Activiteit: Dansen op muziek!


Ik heb verschillende activiteiten moeten doen. Zo heb ik zelf ook een activiteit bedacht. Ik heb samen met de kinderen de muziek aan gedaan en zijn we gaan dansen. Ik had een cd van kabouter plop meegenomen. Dit is vrolijke muziek. Ik ben smaen met de kinderen gaan dansen. Mijn begeleidster deed ook mee! Ze vond eht een leuke activiteit. De reacties van de kinderen waren ook erg verschillend. De een loopt weg omdat hij/zij het niet leuk vinden. De ander gaat mee dansen en doet de dansjes na die jezelf voor doet. Ik vond het erg leuk om te doen. Ik had er zelf veel plezier aan! Ook vond ik het leuk om te zien dat sommige kinderen leuk en actief meededen. Zo kreeg ik zelf wel het gevoel dat ik het goed deed! Ik heb de weken erna nog vaker gedanst met de kinderen.

Geen opmerkingen: