dinsdag 22 januari 2008

Alleen functioneren op de groep!


Ik mocht bij mijn stage beginnen met op mijn eigen groep staan. Ook moest ik een dag in de week op een andere groep mee helpen. Ik vond dit wel spannend. De rituelen zijn wel het zelfde wat je moet doen. Maar het zijn allemaal andere kinderen. En ik kende de kinderen niet dus ik vond het ene kant wel vervelend. Ik moest telkens na denken hoe de kinderen ook alweer heette. Dat vond ik er wel vervelend. Maar op de einde van de dag ging het goed en kende ik de kinderen bij naam. Ook mag ik nu vaker op die groep staan. Op zich vind ik het zelf wel leuk en leerzaam. Zo leer je ook samen werken met collega’s . Ik moest er eerst wel aan wennen om met iemand anders te werken. Iedereen werkt toch anders. Niet dat dit erg is maar je moet met elkaar goed overleggen hoe je de dingen wilt aanpakken. En iedereen regelt de dingen anders. Daarom is het van groot belang dat je goed overlegt. Ik vond het zelf leerzaam om op een andere groep te staan. Ook vond ik het leuk om te horen dat ze het fijn vonden om met mij samen te werken. Een schouderklopje op zijn plaatst is natuurlijk niet verkeerd

Geen opmerkingen: