dinsdag 22 januari 2008

Mijn 1ste functioneringsgesprek!

Zoals elke stage periode moet je samen met je begeleider functioneringsgesprekken houden. Dit om te praten over de stand van zaken tijdens je stage. Doe je de dingen wel goed. Zijn er nog dingen die beter kunnen gaan. Moet je nog ergens aan werken. Ook krijg je bij je fucntionerings gesprek te horen over je een voldoende of onvoldoende krijgt. Dit beoordelen ze aan de hand van de beoordelings formulieren. Mijn eerste functionerings gesprek vond ik wel spannend. Ik vond het zelf aardig goed gaan. Ik voelde me ook thuis bij mijn stageplek. Ik pakte veel dingen goed aan en zette mij er ook helemaal voor in. We hadden op 9 Oktober 2007 mijn eerste functionerings gesprek. Ik had netjes alles mee genomen wat we tijdens het gesprek nodig hadden. Het beoordelingsformulier de opdrachten die je voor je eerste functioneren af moest hebben! Omdat ik de opdrachten allemaal netjes af had kreeg ik al pluspunten. Ik heb samen met mijn begeleider de beoordelingsformulieren in gevuld. We hebben samen gepraat over mijn functioneren. Ik kreeg te horen dat ik goed mijn best deed en de dag indeling al goed onder de knie had. Ze zeiden dat ik vooral zo door moest gaan. Ik heb een voldoende gekregen ze waren erg blij met mij. Het was natuurlijk fantasties om te horen!

Geen opmerkingen: